Siłownie zewnętrzne - plenerowe


Przemyślenie, refleksja, odświeżenie

 

Większość z najpopularniejszych, światowych dyscyplin sportowych: piłka nożna, tenis, golf, rugby, lekkoatletyka, opierają się na wspólnym założeniu; są rozgrywane na świeżym powietrzu. Nie stanowi jedynie przestrzeni, ale towarzyszącą im atmosferę. Świeże powietrze jest nieocenionym czynnikiem wpływającym na lepsze funkcjonowanie organizmu, naturalnym towarzysz ćwiczeń i lepszego samopoczucia.

Z oddaniem dopasowujesz się do siłowni, ale zamknięty omija cię dodatkowe wyzwanie i stymulacja jaką tworzy natura. Słońce na plecach, powiew wiatru na twarzy, a nawet orzeźwiająca kropla deszczu dodają nowych sił i wigoru. Mówi się o zaletach czystego górskiego powietrza, orzeźwiającej morskiej bryzy, a później drwi z jakości powietrza w centrum miasta. Świadomość ekologiczna wprowadziła filtr w życie miejskie otwierając możliwości na sport i ćwiczenia dosłownie na wyciągnięcie ręki. 

Gama sprzętu do ćwiczeń na świeżym powietrzu firmy KOMPAN jest rezultatem połączenia badań pomiędzy naszym zespołem ekspertów od fitnessu, a Uniwersytetem Południowej Danii. Przekazali oni inżynierom swoje obserwacje, badania i zalecenia, którzy odpowiedzieli na nie pierwszą serią urządzeń na poziomie wyposażenia wewnętrznego, ale przeznaczona do użytkowania na zewnątrz. Wszystkie produkty są wspierane przez aplikację KOMPAN Sport&Fitness, która pomaga kierować i mierzyć wydajność. 

Zobacz wszystkie produkty


Lepsza forma fizyczna i psychiczna to tylko jeden z wielu powodów, dla których powinno się ćwiczyć na powietrzu. Świeże powietrze zwiększa dopływ tlenu poprawiając ciśnienie krwi i tętno, usprawnia układ pokarmowy i wspomaga odchudzanie. Bycie na zewnątrz sprawia, że jest się bardziej aktywnym i uważnym nawet po powrocie do środka. Zapytaj nauczycieli o ile łatwiej prowadzi się zajęcia po przerwie. Więcej tlenu skutkuje w zwiększonej wydajności mózgu, poprawia zdolności koncentracyjne i zapewnia więcej energii. Ponadto, bycie na zewnątrz podczas pogodnego dnia pomaga w produkcji witaminy D pochodzącej ze słońca. Ilość potrzebnej witaminy D zależy od wielu czynników: pory dnia, położenia geograficznego, koloru skóry, wieku, a nawet tego czy stosowana jest ochrona przeciwsłoneczna. Zalecana ilość to 10-30 minut przebywania na bezpośrednim słońcu w południe, kilka razy w tygodniu.

Na poprawę zdrowia wpływa tlen, który pomaga krwinkom białym wykonywać swoją pracę, zwalczając bakterie i zarazki oraz rozszerza płuca, pomagając je oczyścić. Ponadto, jest aspekt szczęścia. Poziom endorfin gwałtownie rośnie, kiedy przebywamy na powietrzu. Amerykańskie badania dowodzą, że poziom stresu jest zmniejszany o 71% poprzez zwykły spacer na świeżym powietrzu, podczas gdy przejście tego samego odcinka wewnątrz, zwiększa go o taki sam procent.


POTRZEBUJESZ PORADY? 

Mamy prawie 50 lat doświadczenia i będziemy Ciebie wspierać przez cały czas trwania projektu.

1 Left Section
2 Right section