- Strona Główna
- Wiedza
- Instytut Zabawy KOMPAN
Czego potrzeba, aby tworzyć najlepsze place zabaw na świecie? Jakie są najlepsze motywatory zabawy dla dzieci, które sprawią, że będą wracać? Który design inspiruje dzieci do zabawy i rozwoju; fizycznego, społeczno-emocjonalnego i kreatywno-poznawczego? To główne obszary badań Instytut Zabawy KOMPAN.
Instytut Zabawy KOMPAN jest międzynarodową siecią specjalistów od zabawy i dzieci, którzy monitorują trendy społeczne, które mają wpływ na dziecięcy rozwój i schematy zabawy. Instytut Zabawy KOMPAN rozwija, bada i popiera place zabaw dla KOMPAN od lat 80 ubiegłego wieku.
Główne obszary badań Instytutu zabawy KOMPAN:
Badania placów zabaw i rozwoju dzieci
Testowanie i dokumentacja urządzeń razem z dziećmi
Artykuły naukowe, publikacje i badania na tematy związane z placami zabaw
Konsultacje i wspierania idei placów zabaw dostępnych dla wszystkich
Zabawa zmienia się z czasem, ale dzieci niezmiennie chcą być ekspertami zabawy w zmieniającym się świecie. Design pełen sukcesu bazuje na komentarzach dzieci oraz wiedzy specjalistów z dziedziny dziecięcego rozwoju. Badania i odpowiednie nastawienie w trakcie słuchania i obserwowania dzieci, gdy się bawią są fundamentem innowacji produktów w KOMPAN.
Instytut Zabawy KOMPAN opiera się na badaniach i sam je przeprowadza z dziedziny korzyści płynących z zabawy i dziecięcego rozwoju. Ta wiedza leży u podstaw innowacji naszych produktów. Dokumentowanie wartościowej zabawy i korzyści płynących z zabawy to strefa kompetencji Instytutu. Instytut współpracuje ze specjalną jednostką projektantów w KOMPAN, testując prototypy razem z dziećmi, jednocześnie dokumentując efekty zabawy na placach zabaw. Dziecięca akceptacja i specjalistyczny sposób dokumentowania wartościowej zabawy w trakcie procesu planowania zapewnia, że urządzenia KOMPAN przezwyciężają test atrakcyjności, wartościowej zabawy i chęci powrotu.
Jeanette Fich Jespersen
Przewodnicząca Instytutu Zabawy KOMPAN
Mgr Filologi Nordyckiej i Anglosaskiej, Wykładowca Uniwesytecki
Suzanne Quinn
Menadżer, Instytut Zabawy KOMPAN
Dr Wczesnego nauczania, Wykładowca U niwersytecki
Stine Magnussen
Menadżer Projektu, Instytut Zabawy KOMPAN
Magister Nauk Ekonomicznych i Administracji, Uniwersytet Południowej Danii
Thea Toft Amholt
Doktorantka, Instytut Zabawy KOMPAN
Magister Psychologii, Uniwesytet Kopenhaski
Mamy prawie 50 lat doświadczenia i będziemy Ciebie wspierać przez cały czas trwania projektu.