Crest
Wszystkie dzieci mają prawo do zabawy. Urządzenia zabawowe powinny pozwalać wszystkich dzieciom na zabawę, która jest pełna wyzwań. Ta struktura to miejsce spotkań dla wszystkich: schody są zgodne z wytycznymi „Americans with Disabilities Act” i pozwalają na dostęp do aktywności na wyższych poziomach i zapewniają osobom z niepełnosprawnością dostęp do zjeżdżalni. Schody mogą być używane nie tylko z wewnętrznej strony, ale również z zewnętrznej strony. Dzięki temu dzieci mogą się wspinać dookoła całej konstrukcji. Dzieci w wieku 6-12 uwielbiają fizyczne wyzwania i pokazywać swoje umiejętności. Na tym urządzeniu dzieci mogą się wykazać, poczucie dreszczyk emocji spowodowany przez wysokość i długość zjeżdżalni, ćwiczyć wspinaczkę na ścieżce małpy, która stymuluje górne części mięśniowe, cross-koordynację i propriocepcje. Transparentny design pozwala na komunikację bez przeszkód. Miejsca na odpoczynek i rozmowę znajdują się pod platformą z bujającymi się „play shells”.

CREST
ELE500116-3717

CREST
ELE500116-5017
- Numer produktu:
- ELE500116
- Typ produktu:
- ELEMENTS™ SZKOŁA
- Grupa produktów:
- ELEMENTS™
- Grupa Wiekowa:
- 6+
- Wymiary DxSzxW:
- 719 x 734 x 484 cm
- Docelowa Grupa Użytkowników:
- 6 - 12
- Max. Ilość Osób:
- 26











- Zaokrąglone Panele:
- 10 lat
- Słup:
- 10 lat
- Platformy HPL:
- 15 lat
- Liny & Sieci:
- 10 lat
- Części Zapasowe:
- 10 lat
Certyfikaty:

- Max. Wysokość Upadku:
- 300.00 cm
- Strefa Bezpieczeństwa:
- 66.10 m2
- Zalecana Liczba Instalatorów (osób):
- 2
kartę produktu | |
Widok z boku | |
Rzut z góry | |
Rysunek 2D | |
Rysunek 3D | |
Animacja | |
Animacja | |
Plandrawing Picture | |
Sidedrawing Picture | |
Product photo | |
Certyfikat TÜV | |
CAD1 | |
CAD2 | |
Zdjęcie |
Trwałość

Physical
Joy of movement:
Motor skills, muscle, cardio and bone density
Cognitive
Joy of movement:
Curiosity, understanding of causal relationships and knowledge og the world
Social-emotional
Joy of movement:
Teamwork, tolerance and sense of belonging
Creative
Joy of movement:
Co-creation and experimenting with materials
ZABAWA od KOMPAN
Mamy trzy cele: stworzyć reakcję WOW, która stymuluję chęć POZOSTANIA i przez zabawę fizyczną i poznawczą, prowadzimy do ROZWOJU – dowiedz się więcej w naszym video o zabawie.
WYOBRAŹNIA ZAMIENIONA W RZECZYWISTOŚĆ
Przez ekspertyzę dedykowanych ekspertów ze Studia Designu KOMPAN, KOMPAN pomaga zmienić najdzikszy pomysł Twojej wyobraźni w niesamowitą krainę zabawy, która sprawi, że ludzie powiedzą – wow!